EasyWebshop

OnivO Traiteurs

OnivO TraiteursSkóre spokojenosti: 5/5
1 votes, 7 hodnocení

Skóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenosti

Lekker, Heerlijk

www.easywebshop.com/bezeke

OnivO Traiteurs
StavOtevřeno: zákazníci si mohou produkty prohlížet a nakupovat
Jazyk, MěnyHolandština, Euro

Hodnocení

7 hodnocení byl nalezen.

freddyČtvrtek, 28 Prosinec 2017, 21:31

Skóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenosti

ons koud buffet was volledig volgens onze wens. Tijdstip van levering was correct.

Wij en onze gasten hebben genoten.

RenildÚterý, 31 Května 2016, 17:31

Mijn broer en schoonzus waren vol lof, alles picco bello in orde. Alleen het kaartje dat er moest bij zitten dat het van mij kwam, zat er niet in. Het heeft een hele dag geduurd voor ze wisten wie de schuldige was.

ChrisÚterý, 17 Listopadu 2015, 10:04

Verrassingsontbijt voor jarige zus was een groot succes. Lekker,vers en perfect op tijd geleverd.Een aanrader dus.

ChrisČtvrtek, 3 Září 2015, 19:11

Wijn besteld en prima levering. Prima service.

gunter de witteStředu, 29 Dubna 2015, 10:23

Had een ontbijtmand besteld. Kunt alle producten zelf kiezen en zo dingen die je niet lust uitsluiten en andere dingen veelvuldig aanduiden. Levering was voor mij gratis en perfect op tijd. Eten was super vers en alles was tip top. Grote aanrader!!

IngeÚterý, 17 Února 2015, 18:46

Valentijnsontbijtmand : leuke samenstelling en lekker. We hebben er van genoten !

jurgenPátek, 19 Prosinec 2014, 16:57

Ontbijtmand aan huis; via site zeer makkelijk en persoon gericht samen te stellen. Snel,correct en op tijd geleverd. Iedereen tevreden !!! Dank u wel MVG, Jurgen

Webshop Directory

Kategorie