EasyWebshop

Madam kroket

Madam kroketSkóre spokojenosti: 5/5
2 votes, 8 hodnocení

Skóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenosti

www.madamkroket.be

Madam kroket
StavOtevřeno: zákazníci si mohou produkty prohlížet a nakupovat
Jazyk, MěnyFrancouzština, Holandština, Euro

Hodnocení

8 hodnocení byl nalezen.

Dhr. Sven BeesmanČtvrtek, 12 Září 2019, 13:12

Skóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenosti

Top!
Correcte producten aan een eerlijke prijs!
Thuislevering met de glimlach!
Doe zo verder !!!

Mevr. brigitte verhelstČtvrtek, 8 Srpna 2019, 12:36

wanneer zal deze bestelling verstuurd worden

Mevr. Hedwige LorcéSobotu, 13 Července 2019, 14:46

Heel tevreden en super lekker

PeterSobotu, 15 Září 2018, 14:15

Luc Bellings heeft niet overdreven 10 op 10 voor de kroketten van La Reine des Croquetes Heel eenvoudig maar een top kwaliteit Bernadette en Peter

ErwinStředu, 12 Září 2018, 12:03

Update 12/09 : na 2 telefoontjes uiteindelijk mijn geld terug ontvangen !

ErwinNeděle, 9 Září 2018, 13:50

Online bestelling geplaatst per 30/08 en online betaald. Nog steeds niets geleverd. We zijn nu 09/09 : Geen antwoorden op mijn berichtEN via de contactpagina op de website. Geen antwoorden op mijn SMS berichtJES ! Geen reactie op mijn vraag tot levering of terugbetaling !

Bjorn dtPátek, 7 Září 2018, 13:41

Lekkere kroketten

POUILLEUXPondělí, 1 Leden 2018, 21:20

Des produits très frais ,une qualité irréprochable . Achat lors d'un séjour à Oostende , personne responsable des lieux très sympathique. Boutique à recommander

Webshop Directory

Kategorie