De Wedstrijdvisser

De WedstrijdvisserSkóre spokojenosti: 4.6/5
95 votes, 1371 hodnocení

Skóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenosti

www.dewedstrijdvisserwebshop.be




De Wedstrijdvisser
StavOtevřeno: zákazníci si mohou produkty prohlížet a nakupovat
Jazyk, MěnyFrancouzština, Holandština, Euro

Hodnocení

1371 hodnocení byl nalezen.

twan van berkel2 Května 2016, 11:40

Prima levering en service . Prijs voor leveren is pittig maar moet dan ook naar holland . Da is wel n stukske -:) super teveden . Succes Tweggy en Steve

dom2 Května 2016, 7:05

super réception rapide comme toujour

Marc Van den Bril2 Května 2016, 4:08

Skóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenosti

Reeds meermaals besteld en gewoonweg 100%!!!Telkens 's anderdaags reeds in huis.
Heeft veel materiaal dat je elders moeilijk vindt.

Mouriamé st1 Května 2016, 13:18

Skóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenosti

Livraison rapide parfait
Vite le test

sven S.29 Dubna 2016, 19:43

Skóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenosti

Correcte levering en zeer goede service!

Lieven25 Dubna 2016, 20:14

Skóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenosti

Perfecte levering

Dundee24 Dubna 2016, 3:52

Skóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenosti

Zoals gewoonlijk weer perfect verlopen ,en snelle levering.

Grosseels Stef18 Dubna 2016, 13:14

Skóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenosti

Hoi. Bediening in de winkel ook Super. Was er pas iets v sluitingsuur maar toch nog met de nodige raad en daad mijn aankopen kunnen doen.

Paul3 Dubna 2016, 21:03

Skóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenosti

Eerste maal on-line besteld. Tip top in orde. Snelle levering.
Prima kwaliteit. Ga in de toekomst zeker nog bestellen. 5 sterren en ik ga reklame maken. Gr Paul

rudi29 Března 2016, 21:46

Skóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenosti

zoals altijd heel tevreden over snelle en correcte afhandeling van mijn bestelling. voor mij 5 sterren.

Danny Vancraenendonck25 Března 2016, 10:50

Woensdag mijn voeder besteld,vandaag afgeleverd.Lekker vers

Top service van top materiaal
Bedankt Tweggy en Steve

ghislain21 Března 2016, 14:02

Skóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenosti

Donderdag bestelling geplaatst en maandag voormiddag reeds geleverd ,niet naast de deur maar wel in arendonk dat noem ik pas klant vriendelijk bedankt

gerrit20 Března 2016, 16:39

Skóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenosti

Ik ben nog helemaal tevreden omdat mijn bestelling nog steeds niet geleverd is , het is langer als week geleden. Ik wacht het email antwoordt af.

Ludo.3514 Března 2016, 14:13

Skóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenosti

J'ai commander le samedi tres tard et ma canne est arriver le mardi debut d'après-midi, donc super rapide. Je conseille se site, de plus c'était ma 1ère commande.

alain11 Března 2016, 19:17

Skóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenosti

Voilà la deuxième commande est arrivée. En ouvrant les paquets fraîcheur des amorces garantie , bonne odeur des attractants .
Donnerai plus d'impressions après mon premier concours.
A plus merci

rene10 Března 2016, 15:53

Le délai de livraison est très rapide rien a reprocher impeccable bientôt prochaine commande

Pannekoek Luc8 Března 2016, 19:54

Skóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenosti

Steve en Tweggy, zoals gewoonlijk supersnelle levering. Nogmaals bedankt voor het telefoontje ivm spullen die niet direct leverbaar zijn. Samen zijn we tot een oplossing gekomen. SUPER!!!!

dom8 Března 2016, 15:59

rien a reprocher impeccable bientôt prochaine commande

alain26 Února 2016, 19:27

Skóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenosti

délai de livraison rapide , prochaine commande va suivre merci

vincent23 Února 2016, 16:48

Skóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenosti

super rapide

dominique20 Února 2016, 9:21

Skóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenosti

rien a reprocher impeccable

Jonathan9 Února 2016, 7:20

Le délai de livraison est très rapide

Alain31 Leden 2016, 20:08

Réception rapide et RAS, vivement que je puisse essayer les amorces et merci pour les échantillons

delbecq philippe26 Leden 2016, 20:30

Skóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenosti

cet du sérieux pas de soucis tous et frais !!!

Webshop Directory

Kategorie