EasyWebshop

food4pets.be

food4pets.beSkóre spokojenosti: 5/5
2356 votes, 2847 hodnocení

Skóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenosti

graanvrij dierenvoeding: online,goedkoop, all-in prijzen

/www.food4pets.be

food4pets.be
StavOtevřeno: zákazníci si mohou produkty prohlížet a nakupovat
Jazyk, MěnyDánština, Němčina, Řečtina, Angličtina, Španělština, Finština, Francouzština, Italština, Holandština, Norština, Polština, Portugalština, Rumunština, Ruština, Švédština, Turečtina, Euro

Hodnocení

2847 hodnocení byl nalezen.

1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - ··· - Další stránku - Poslední stránka

De WitteNeděle, 22 Října 2017, 0:14

Skóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenosti

zoals altijd een vlugge levering. Zondagavond besteld en dinsdagmiddag geleverd.Wel spijtig dat je bij Post Nl geen uur van levering krijgt.

CindyČtvrtek, 19 Října 2017, 21:27

Op vrijdag om 7:30 uur besteld, anderhalf uur later al bericht dat het was verstuurd en een dag later al geleverd.

Alles is ook altijd keurig verpakt, niet in een enorme doos zodat de brokken heen en weer schuiven; alles is als een ware puzzel ingepakt, zodat er geen risico is op scheuren van verpakkingen.

Deze keer wéér ander voer besteld (mijn hond houdt van afwisseling, alleen dan eet ze goed) en vindt ook deze brokken weer smakelijk.

IoanČtvrtek, 19 Října 2017, 13:21

Service always impeccable from food4pets side, instant reactivity, great follow-up order. But PostNL is catastrophic! No respect at all against their customers. That's the only reason I'm not going to order anymore...

marianneČtvrtek, 19 Října 2017, 11:11

mijn hondjes willen niets anders meer eten dan wild duck, het voer wordt altijd snel geleverd

dank daarvoor

Elly VerhoefČtvrtek, 19 Října 2017, 8:15

Hele goede service en snelle bezorging! Ook op vragen altijd gelijk antwoord!Een top bedrijf!

Marja NassenStředu, 18 Října 2017, 14:00

Altijd super correct en snelle levering !! Een dikke vette aanrader
MIjn hond doet t al van puppy af aan goed op Wolfsblut...

Nadia MievisStředu, 18 Října 2017, 13:11

Super snelle service,vriendelijk,goede prijs !!!

Brison DidierÚterý, 17 Října 2017, 19:54

Je viens de passer ma première commande chez food4pets et je suis enchanté . Le délai a été entièrement respecté .Merci .

LucÚterý, 17 Října 2017, 15:09

Altijd zeer tevreden over het eten en de levering.
Nu het geleverd wordt door post-nl weet je niet wanneer zij op die dag leveren , wat wel het geval was bij DHL. Zij gaven een uur op en hielden zich daaraan. Bij post-nl moet je soms de hele dag thuis blijven,en dat is wel jammer. Heb ook al meermaals geprobeerd om een account aan te maken maar het wil maar niet lukken.Maar ondanks alles is onze hond en ik zeer tevreden klanten.

SylviaÚterý, 17 Října 2017, 14:41

De enige die zo snel leverde en waar ik de wolfsblut kan bestellen. Maar sinds post.nl levert duurt het 2 dagen alvorens ik mijn eten aankrijg. Bij DHL leverden ze al de volgende dag in de ochtend ! Kreeg ik ook een mail tusse
Welke uren ze kwamen. Nu krijg ik enkel een
mail dat ze leveren tussen 8 en 16h... met onze drukke agenda’s is het niet haalbaar om te wachten. Spijtig.

food4pets.beÚterý, 17 Října 2017, 14:58

Dag Sylvia,
Spijtig te lezen dat U niet meer tevreden bent !
Wij zijn juist door de vele klachten over de service van DPD veranderd van pakjesdienst...
Ik hoop dat Postnl weldra, ook in België, een tijdspanne zal doorgeven waarin je de levering kan verwachten !

ReekPondělí, 16 Října 2017, 17:07

Ik ben zeer tevreden over het voer en over de service.
Toppertje.

TaniaPondělí, 16 Října 2017, 17:06

Zeer snelle levering

Annick VogeleerNeděle, 15 Října 2017, 19:00

Altijd supertevreden !!!

PeterSobotu, 14 Října 2017, 0:12

Ik val in herhaling want alles gaat supersnel!
Maar helaas kan ik geen account aanmaken

TOPČtvrtek, 12 Října 2017, 13:09

Goed voer voor een redelijke prijs, snel verzonden en geleverd!

RiaStředu, 11 Října 2017, 16:15

Als altijd prima levering, goede info over de leveringsstatus.

DelphineStředu, 11 Října 2017, 14:01

Commande toujours au top et rapide
Juste dommage le changement de transporteur j avais l habitude du livreur et j avait la tranche d heure a laquelle il passait pas obligé de rester chez soi et si je n'étais pas la il le déposait chez le voisin

WeimaranerStředu, 11 Října 2017, 13:25

'Taste of the Wild' - super product.
Goed in z'n vel, glimmende vacht. Altijd zin, water loopt uit de bek....
Levering uit België altijd goed en snel, top!

Celly BussingÚterý, 10 Října 2017, 20:14

1e bestelling kwam snel en op tijd. 2e bestelling waren er problemen met de vervoerder. Had gevraagd om op maandagavond te bezorgen. De vervoerder gaf aan dinsdagavond.
Oké, kan gebeuren maar het pakket is zaterdag al voor de deur gezet. Een attente buur heeft het binnen gezet. Overigens het hondenvoer is prima.

Celly BussingÚterý, 10 Října 2017, 20:13

1e bestelling kwam snel en op tijd. 2e bestelling waren er problemen met de vervoerder. Had gevraagd om op maandagavond te bezorgen. De vervoerder gaf aan dinsdagavond.
Oké, kan gebeuren maar het pakket is zaterdag al voor de deur gezet. Een attente buur heeft het binnen gezet. Overigens het hondenvoer is prima.

Patrick GillisÚterý, 10 Října 2017, 17:23

Zoals altijd ongelooflijke service , keep up the good work !!

Gacoms EdwinÚterý, 10 Října 2017, 13:27

zeer tevreden van de leveringen

TrixPondělí, 9 Října 2017, 19:11

Zeer tevreden.

Laurie de laatPondělí, 9 Října 2017, 13:20

Zeer tevreden altijd volgens afspraak. Sinds ik taste of the wild voer heeft mijn hondje Jay geen last meer van huidallergie.

1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - ··· - Další stránku - Poslední stránka

Napsat recenzi

Jméno Check
Zpráva Check
Zbývající znaky
Skóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenosti

Webshop Directory

Kategorie