Queen Systems

Queen SystemsSkóre spokojenosti: 4.8/5
24 votes, 384 hodnocení

Skóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenosti

www.queensystems.nl




Queen Systems
StavOtevřeno: zákazníci si mohou produkty prohlížet a nakupovat
Jazyk, MěnyNěmčina, Angličtina, Holandština, Euro

Hodnocení

384 hodnocení byl nalezen.

LH7 Října 2016, 13:16

Skóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenosti

Zoals altijd weer prima geholpen, server dood, even later weer tot leven gewekt. TOP!

Richard4 Října 2016, 10:48

Skóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenosti

Returning customer.

Excellent refurbished offerings, best pricing, awesome service, quality packaging, and fast delivery.

Always a pleasure Ben and John.
Thanks!

MBW-Tekenbureau2 Října 2016, 14:59

Skóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenosti

Al verschillende machines en Nas servers gekocht. Prima prima service. Snelle levertijden.

Tonnis Hoogewerf30 Září 2016, 12:01

Skóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenosti

Ben,
Bedankt voor de zeer snelle levering en service van de de Z600 ( via John B. )
Prachtig systeem waar ik weer even mee vooruit kan. Top!

Arno26 Září 2016, 17:03

Supersnelle levering, dus super tevreden.

Hans Straat31 Srpna 2016, 19:33

Om de conventionele harde schijven uit te bouwen en SSD's in te kunnen bouwen vier drivecaddy's gekocht bij Queensystems. Omdat ik ze toch even aan telefoon had over temperatuur met waterkoeling (wat normale waardes zijn) kreeg ik gelijk advies over type SSD wat ik moest gebruiken. Service van de zaak. Eerste twee SSD's draaien inmiddels alweer tijdje.

Hans Straat30 Srpna 2016, 22:01

Skóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenosti

Na lang twijfelen toch een waterkoelingset gekocht via Queensystems. Nog even gesproken met John omdat ik wou weten of de voeding van de HP Z800 de boel wel aan zou kunnen. Verhelderend antwoord gekregen en hij melde als je nu besteld pak ik het alvast in heb je het morgen in huis. En inderdaad gelijk besteld en volgende dag in huis. Heldere gebruikershandleiding erbij en gratis tube koelpaste van de zaak. Machine snort als zonnetje. Goede service voor goede prijs.

Jan van Hoof29 Srpna 2016, 10:51

Skóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenosti

Goedendag QueenSystems,

Over de aangekochte Dell Precision T5500:
Dell PRECISION T5500.

Hartelijk dank voor het oplossen van de Problemen die ik (zelf veroorzaakt) had met het systeem.

Nu nog dit = JULLIE ZIJN QUA SERVICE “ O N G E L O O F L IJ K “ !!
Spijtig = ik maak geen gebruik van sociale media (Facebook of Twitter...) maar jullie mogen zeker zijn dat ik met alle communicatiemiddelen waarover ik beschik jullie bedrijf en zeker de klantvriendelijkheid en technische ervaring - hoog in het vaandel zal plaatsen!
Jullie verdienen een WARME DOUCHE !!
Trouwens, op het einde van het jaar kom ik zeker eens tot bij jullie met mijn HP probook (spelen van filmpjes waarop klank) voor het plaatsen (en configureren) van een serieuze SSD schijf + wil ik ook eens zien wat jullie staan hebben als laptop als alternatief voor de laptop die ik nu gebruik voor het afspelen van muziek (= oude ASUS)

Mijne heren van harte DANK en nogmaals PROFICIAT !!

Een super tevreden klant !!

Bas Vogelpoel9 Srpna 2016, 16:49

Was al een paar keer goed geholpen zonder dat ik wat gekocht had, dus een aankoop kon niet uitblijven. Bedankt voor de snelle levering!

Erna v. B.7 Srpna 2016, 21:16

Skóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenosti

Prima snelle service. Kan niet beter.

Kees5 Srpna 2016, 15:39

Skóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenosti

QueenSystems

Allereerst hartelijk dank voor jullie hulp met mijn "oude" document scnanner uit 2001 met de geleverde HP Z820.
Ik heb wat test resultaten voor jullie…
8 bit grijs, A4 … 10 images per minuut, dat zijn 20 pagina’s (2 pagina’s per image) per minuut. …. Topsnelheid.
Met de LAN heb ik ook 10 images oftewel 20 pag’s gescand
8 bit grijs, A4 … 5 images per minuut

Conclusie: Twee keer zo snel… ik hoef niet meer te wachten… als er nog een onderdeel traag is, dan ben ik het zelf.
Het is dus de combinatie van een snelle scsi met VueScan software
VueScan werkt wel met SCSI van de Epson GT30000 samen, maar niet met de LAN interface kaart.
Het lijkt me dus geen kwestie van een infobuffer die door een bottleneck gedrukt moet worden, maar met een vertaalslag van de CCD lichtinformatie naar de pixels op het scherm.
De dubbele snelheid zal dus een combi zijn van hardware en software.
Missie geslaagd!
Hoe VueScan werkt zie link onder:

http://www.hamrick.com/vuescan/html/vuesc20.htm#t

Tim1 Srpna 2016, 12:49

Skóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenosti

Had voor mijn HP Z600 en XW4600 workstations de Nvidia Quadro FX3800 en de FX4800 grafische kaarten gekocht. Goede prijs , snelle en goede service en ben prima te woord gestaan door Ben.

Een aanrader.

Groeten
Tim

Stijn23 Července 2016, 10:45

Skóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenosti

Na twee gecrashte harde schijven in januari werd me aangeraden om een kloon van de schijf met het besturingssysteem te maken. Na uitgebreide uitleg door John, schafte ik meteen de Macrium Reflect software (gratis op internet), een Sharkoon Quickport XT USB 3.0 (via Bol.com) om de harde schijven in te plaatsen en een extra harde schijf (via Queen system) voor de back-up aan. Toch stelde ik het maken van de kloon telkens weer uit maar omdat ik nog net gebruik wilde maken van het aanbod van Microsoft om gratis te upgraden naar Windows 10 en ik wilde kunnen terugvallen op Windows 7, trok ik eindelijk de stoute schoenen aan en begon met het hele proces. Voordat ik het wist liep ik vast en belde dus vlug Queen Systems voor advies. Helaas voor mij was John op vakantie. “Geeft niet,” zei Ben, “stuur hem maar een mail met je vragen.” “Echt?” was mijn verbaasde reactie. En met een serie van emails heen en weer lukte het me al snel de kloon te maken. Wie levert er nou zo’n perfecte service?!

D.N.21 Července 2016, 17:34

Skóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenosti

Hi QueenSystems,

De HP Z620 Workstation is binnen en verkeerd in uitstekende staat, bedankt nog voor de service!
Wanneer wij weer een workstation of upgrade nodig hebben laat ik jullie dit weten.

J. van R.12 Července 2016, 10:42

Skóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenosti

Hallo Queen Systems,

Bij deze een reactie op de levering van de HP Z820. Systeem werkt goed! We gebruiken het voornamelijk voor het maken en renderen van 3d-spul en photoshop. Gaat allemaal netjes multicore & multithreaded (zoals verwacht). Nogmaals dank voor de snelle levering van een prima product. Ons volgende systeem zal vermoedelijk ook wel bij jullie vandaan komen :).

LAMSON Group10 Července 2016, 19:48

Skóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenosti

Zoals gewoonlijk en wij gewend zijn van QUEENSYSTEMS wederom een fantastische levering en vooraf een goed advies.

Hartelijk dank Ben!!!

W. v.h. H.30 Června 2016, 16:02

Skóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenosti

Hallo Queen Systems,

De Z800 doet het weer uitstekend met de nieuwe RAM uitbreiding van 32 naar 48 GB en omruilen van het aanwezige geheugen van 8 x 4 GB naar 6 x 8 GB Het apparaat is echt sneller geworden.
Zeer dankbaar en wordt "verkondigd".

Hartelijke groet
Wim

Wouter van V.30 Června 2016, 9:22

Hallo QS, De bestelde Workstations - nu al 9 stuks - maken zich gereed voor een zware zomer hier op de universiteit. De simulaties gaan nu zo goed dat ik de komende paar weken het hele cluster in mag zetten! (collega is op vakantie). Ik ga tussen de 40 en 100 simulaties erdoorheen trekken.
Verder loopt alles als een zonnetje en we leren steeds meer over hoe dingen ingesteld moeten worden voor maximale performance. We hebben gelukkig gehoord dat we mogen blijven bestellen bij jullie, dus ik hoop snel weer een bestelling te mogen plaatsen voor uitbreiding/vervanging!
Nogmaals dank voor jullie uitstekende service...

Ferry P.23 Června 2016, 21:06

Queen Systems
They always deliver as promise on time for the right price!

Ferry P.22 Června 2016, 9:20

Skóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenosti

In 2014 een HP Z800 aangekocht bij Queen Systems. Deze week besloten om de 32 GB uit te breiden naar 64 GB. De oplossing om de 32 GB terug te sturen en 8 x 8 GB terug te ontvangen is natuurlijk zeer goed. Ik heb net alles uitgepakt en geimplenteerd. Werkt als een trein.
Hartstikke bedankt voor de goede service.
Ik ga ervan uit dat jullie de modules die ik heb gepost intussen ook in goede aarde hebben ontvangen.
Ga zo door met jullie service. Mij houden jullie als klant!

Kees A.16 Června 2016, 8:36

Skóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenosti

Hartelijk dank voor de "nieuwe" Workstation!
Het is inderdaad van groot belang dat de software multi-threading aankan - bedankt voor de tip!
Onze programmeur had ooit onze software ontwikkeld met multithreading, maar wat bleek: de software vrat als het ware het werkgeheugen op. De systemen werden onstabiel. Vervolgens had hij multithreading gelockt. Ik vroeg hem de lock eraf te halen, toen ik de specificaties doorgaf.

Met het pas gekochte systeem heb ik een tweede test gedaan

HP Z620 Workstation:

2 x 8 Core E5-2670 2.6Ghz - 32 Threads
Memory 64GB SSD 960 GB Samsung Enterprise

‘Gelockte’ software
Framing 20 minuten
15 Applied filters 600 minuten
Export tiff en ocr xml 600 minuten

Unlockte’ software
Framining 2 minuten
15 Applied filters 105 minuten
Export tiff en ocr xml 80 minuten

Is het geen idee om een lijst van multithreading software aan te leggen en te publiceren op jullie site? Want wie multithreading software test is direct verslaafd aan dit systeem.

Super tevreden!

Jan D.14 Června 2016, 13:17

Skóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenosti

Beste Ben en John,
QueenSystems is simpel het bedrijf waar ze SERVICE nog met grote letters schrijven!
Ik kocht er een paar mooie 27" monitoren en een videokaart om ze op een voor QueenSystems klein systeem te kunnen aansluiten. Even terzijde ik doe nog al wat aan het ontwerpen van websites en heb dus wel behoefte aan een ruim werkblad maar veel minder aan de rekenkracht van een Workstation. Vaak is bij computers alles simpel als je weet hoe het werkt zo ook in dit geval. Na veel puzzel werk kreeg ik het niet aan de gang. Alles in de auto gezet en John had het binnen 2 minuten werkend. Verder fikste hij nog even een probleem met een geluidskaart driver van een laptop die het nog nooit goed had gedaan. Let wel ik kocht bij hen alleen een paar monitoren en een videokaartje.

Als ik een upgrade nodig heb voor mijn workstation waar "Inventor" als 3D pakket op draait weet ik waar ik heen moet, of een dik systeem voor videobewerking.
►QueenSystems is voor dit alles en meer de "Place To Be"◄

K. Abbink8 Června 2016, 9:17

Skóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenosti

Hallo QueenSystems,
Op mijn speciaal door Informatique gebouwde supermicro Workstation en en nieuwe HP Z620 van jullie een test uitgevoerd.
Finereader 12 … 3088 zwart wit tiff group 4 images laten ocr-en met de taal nederlands.
Oude systeem 27 min
Nieuwe systeem 12 min
Dus meer dan 2x zo snel.

Bij het nieuwe systeem sloegen alle 32 threads voor 100% uit en halverwege nam de pc zelf gas terug.
De eerste 1000 pagina’s in 2 minuten. Daarna minder threads actief. Minder geld uitgegeven en een veel sneller systeem!

Mooi voorbeeld om door te vertellen. Succes met de verkoop!

Mario Contini12 Května 2016, 0:12

Skóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenosti

Zeer tevreden over de aankoop bij Queens systems. Uiterst vriendelijk en professioneel te woord gestaan door Ben die de tijd voor me nam en me uiteindelijk de juiste keuze liet maken doordat ik het juiste gevoel kreeg. Afspraken zijn nagekomen en ben uiterst tevreden met mijn keuze.

Bedankt Queens Systems !

Webshop Directory

Kategorie