EasyWebshop

TITADAMP

TITADAMPSkóre spokojenosti: 5/5
307 votes, 332 hodnocení

Skóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenosti

TITADAMP kwalitatieve elektrische sigaretten en dampvloeistof

/www.titadamp.nl

TITADAMP
StavOtevřeno: zákazníci si mohou produkty prohlížet a nakupovat
Jazyk, MěnyHolandština, Bitcoin, Euro, US dollar, British pound, Polish złoty

Hodnocení

332 hodnocení byl nalezen.

Napsat recenzi

Nico HuysveldPondělí, 26 Března 2018, 5:47

Skóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenosti

Zoals gewoonlijk een perfecte service en levering. Ook mijn vraag na mijn bestelling werd direct beantwoord en correct uitgevoerd.
Mvg Nico Huysveld

PaulČtvrtek, 22 Března 2018, 13:31

Goede service en producten! Vandaag besteld, morgen binnen! Top!

RicardoPondělí, 19 Března 2018, 16:50

Goede producten, goede service
Levering is ook vlotjes gegaan.

LellebelPondělí, 12 Března 2018, 13:13

Prima webshop, snelle levering, en super in hun eigen huismerk.

FerrySobotu, 24 Února 2018, 15:25

Bestel hier vaak mijn aroma’s , zijn erg lekker en de levering is ook altijd erg snel .
Na een fout van PostNL die mijn product beschadigd hadden heeft titadamp gezorgd dat ik het een dag later alsnog in huis had met opnieuw gestuurde producten .
Kan maar één ding zeggen ....TOP

NadiaStředu, 14 Února 2018, 21:57

Snel antwoord op mijn vraag met een duidelijke uitleg. Bestelling naar België is snel een goed afgehandeld. Zeker een aanrader.

TomÚterý, 13 Února 2018, 21:10

Dank je wel for the fast dispatch/delivery of the 2 Asmodus Squonker (and the giveaway) :) Everything fine
Greetings from Germany

KevinPondělí, 12 Února 2018, 13:17

2de keer besteld en 2 keer alles correct en snel afgehandeld bedankt titadamp!

MaschaPátek, 9 Února 2018, 13:22

Zoals altijd weer snel geleverd en heerlijke aroma's .

KurtStředu, 7 Února 2018, 13:10

Super service en vriendelijke man!

Willem ardonPátek, 2 Února 2018, 13:33

ik had voor het eerst pancake met cbd bij titadamp besteld na persoonlijk contact en uitleg over het product met Bruce en ik kan niet anders zeggen dat het bestelde product er razend snel was vrijdag besteld en zaterdag ochtend geleverd en ik woon niet om de hoek bij titadamp prima service Bruce!!daar kunnen veel shops een voorbeeld aan nemen
helaas heeft de cbd voor mij niet de uitwerking waar ik op gehoopt had dus voor mij een eenmalig iets maar ik kan titadamp aanbevelen om er producten te bestellen prima shop en even zo goede service 5sterren van mij Bruce

EdwinPondělí, 29 Leden 2018, 13:59

Voor heet eerst besteld en super tevreden met de heerlijke smaakjes en snelle levering

WolfjeNeděle, 28 Leden 2018, 14:42

Super webshop met zeer schappelijke prijzen. Hun eigen liquids zijn een aanrader. Heb hier al vaker besteld en zeker niet voor het laatst.

Jan JaapSobotu, 27 Leden 2018, 13:18

Ik heb de custard besteld, dit is echt een favoriet geworden. Snel verzonden! Collega heeft deze nu ook besteld en is er ook weg van. Als ik het uit moet leggen zeg ik altijd “je hebt goedkope whiskey meuk maar wil je een kwaliteit whiskey ga dan hiervoor

MaschaPondělí, 22 Leden 2018, 15:26

Altijd goede communicatie,snelle levering, netjes verpakt .

JanineÚterý, 16 Leden 2018, 17:58

Eerste bestelling geplaatst. Fijn dat de mogelijkheid van iDeal nu bestaat. Contact is helemaal prima en de smaakjes ruiken heerlijk.

Chella de VriesSobotu, 13 Leden 2018, 13:06

Ik bestel hier regelmatig en ben altijd tevreden!
Lekkere smaken en snelle verzending!

Dion van der PutÚterý, 2 Leden 2018, 22:27

Alleen maar goeds te melden over Titadamp! En de Custard Cake is echt hemels, ik heb er inmiddels al meer dan een liter van weggedampt!

Nico HuysveldÚterý, 2 Leden 2018, 21:05

Een goed service, overzichtelijk website en correcte levering. Ook op vragen privé gesteld een duidelijk antwoordt terug binnen de kortste tijd! Hopelijk nog lang kunnen geniet van deze service.

ReneStředu, 27 Prosinec 2017, 16:40

Weer super goede aroma’s met snelle verzending , top !

C BazenStředu, 20 Prosinec 2017, 17:02

MarinaSobotu, 16 Prosinec 2017, 20:19

Zeer tevreden

RenePondělí, 4 Prosinec 2017, 13:09

Uitstekende shop,super service!!!

S. HoekPondělí, 4 Prosinec 2017, 10:20

Voorafgaand aan mijn bestelling vraag gesteld, binnen een uur al reactie op mijn vraag en dat op een zondag. Vervolgens besteld, bestelling is snel afgehandeld en verzonden. Had 3 smaken titadamp eliquid besteld (blue cotton Candy, Churro en toffe peer). Alledrie heerlijke smaken.

Napsat recenzi

Jméno Check
Zpráva Check
Zbývající znaky
Skóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenostiSkóre spokojenosti

Webshop Directory

Kategorie